Blog: Gira de The Brimstone Days

Juntament amb la productora de concerts Babylon Productions, tenim el goig de presentar-vos al primera gira de concerts per Espanya que hem organitzat. Es tracta de la banda de Retro-Rock sueca The Brimstone Days, que acaben d’aterrar a Barcelona i que durant les properes dues setmanes durem amunt i avall en una gira que hem muntat en plan Do It Yourself, que traduït vindria a ser Porque nosotros lo valemos o Estan boigs, aquests romans.

Us deixem amb la nota de premsa que hem redactat per a l’ocasió així com les dates de tots els concerts, a més d’un vídeoclip de The Brimstone Days per a que conegeu una mica de quin peu calça aquest power-trio suec: bona música, bon rotllo i festa assegurats. Paraula de can.

– dijous 7 de febrer – Bar Koitton Club (Concert Acústic) – Barcelona

– divendres 8de febreramb The Gruixuts a la Sala Acme Cerdanyola del Vallès

– dissabte 9 de febrer – amb Blaüe, Sala RockSound – Barcelona

– diumenge 10 de febrer – amb The Gruixuts, Sala Atzavara – Sant Feliu de Guíxols

– dijous 14 de febrer – amb Pravda, Sala Rock Palace – Madrid

– divendres 15 de febrer – amb Cracktus, Sala Derry Irish Tavern – Leganés

– dissabte 16 de febrer – Sala La Gramola – Orihuela

– diumenge 17 de febrer – Sala La Traviesa – Torredembarra

The Brimstone Days, dulce azufre para tus oídos.

¡Hace frío, eh! Pues en Suecia hace más y eso no es problema para The Brimstone Days, que en cada concierto aseguran un aumento de 4 o 5 grados en la temperatura del ambiente. ¿Cómo? A base de su Blues-Rock garajero, rejuvenecedor y groovero sin límite conocido.

¿No los conoces? Pues se trata de un POWERtrío de la bonita y gélida ciudad sueca de Malmö que un buen día decidieron renegar del frío y acercarnos el rock setentero más caluroso y buenrollero. Una mezcla bastarda entre lo colorista de Jimi Hendrix, lo descarado de Led Zeppelin y el groove rockero de Free. Pero sin sonar a antiguo.

La cosa empezó con el EP ‘Flowers and Rainbows’ en 2009 y siguió con su primer compacto, bajo el explícito título ‘We Are the Brimstone Days’ en noviembre de 2010. Gentes de Suecia, Dinamarca, Alemania y España pudieron verlos en concierto durante la gira de presentación de su álbum de debut y 9 de cada 10 asistentes aseguraron haber presenciado un espectáculo de groove rockero y feliz sin parangón. La sonrisa en sus caras en el momento de salir de la sala de conciertos evidenciaba que se lo habían pasado teta. El 1 de cada 10 restante no pudo opinar sobre el concierto porqué se había quedado sin palabras.

En estas fechas The Brimstone Days presenta su segundo disco, ‘On a Monday Too Early to Tell’, publicado en septiembre de 2012. Recién salido del horno, vamos. Y, como el directo es su gran arma de atracción masiva, han decidido volver a visitar nuestro país para que puedas verles en vivo. Así que si quieres rockear como es debido, escuchar buena mierda setentera y salir extasiado y feliz de un concierto, no lo dudes, grita hasta desgarrarte la garganta ‘we are The Brimstone Days’ y disfruta de su música en directo.

CulturalDogs 2012-2013

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s